domingo, 14 de noviembre de 2010

Terra Negra

Sortida a 7:30h direcció Blanes el ritme constan i tranquil fins arribar al peu de la pujada cap a Tossa on alguns el ritme tranquil els i começava a ser una tortura, la resta cadascú al seu ritme sense patiments jo intento trinxar-me un xic,semireagrupament a d'alt agrupament a Tossa  a execpció d'en Martí i el holandés Errante al que decideixó anar a buscar per seguir el reportatge gràfic però hem quedo sense bateria.

Els cracs venen i hem passen l'afilador a poc d'arribara d'alt ens reagrupem i baixem direcció llagostera(comence la tortura per alguns el primer en Didac al qual decidim portar encara que sigui a base d'empentes entra el gremblin dolent i jo) però poc després ya no som tres som cuatre en Martí i encara un cinque el pendol al qual la falta de quilometres logicament li passa factura.

Pugem Cal Coix i allà ens trobem tota la colla alimentança com si fós l'últim dia,comencem a baixar.  PAM !punxo ( l'exitació...jajaja...), en jose, el gremblin,en Quim i en David decideixen esperar-me (gracies companys) però poc després alguns comencen adonar-se que poder haurien d'haver marxat en Jose es posa a moure la locomotora i collons com la mou.

Per fï  a Calella ja agafem a tota la colla tret dels cracs en Pepe, en Dani i en Joan Morales.
En didac passa de ser un cadàver a una caricatuira humana i l'albert es queda amb ell. De totes formes felicito a tots els que surtiu amb nosaltres i no entreneu entre setmana enhorabona per acabar.
Decideixo  posar un ritmillo tranquil fins el pavelló on ens espera la estimada CERVECETA.


Un bon acudit de bon matí:

En Quim diu: peso 82kg.
L'André respon: 82kg? muchos kilos para un ciclista no???
I la rest: jajajajajajajajajajajajajajajaja
En Quim no seble que li faci molta gràcia...jeje.




A ritmillo com li agrada en Quim pel maresme.


 
Direcció Blanes seguim com li agrada en Quim...jejeje...


 
 El Nenet a LLoret comence a creixer a velocitat de crac.


 
No trigan gaire en arribar.

Ya són aquí!!!!



El reagrupament a Tossa i final del reportatge per falta de Bateria de movil i físiques.

4 comentarios:

quimontmany dijo...

Hola Xavi: Bon reportatge. Avui ha estat una sortida d'entrada sense gaire stress, per no dir gens. I el ritme, ha estat suportable però en cap moment avorrit. És un ritme constant que al final passa una mica de factura sobretot als que no poden entrenar entre setmana. Jo vull donar a aquests el meu suport i la meva admiració ja que té molt mèrit fer el que fan ja que el seu nivell d'entrenament és baix i tots sabem com anem quan estem desentrenats.

Per cert JO TAMBÉ T'HE ESPERAT!!!!

I ja t'ho he dit: de gallego a pulpo gallego i de pulpo a POP. si que és veritat que tens molts tentacles.

quimet

Daniperez dijo...

jajaja a estat bona sortida, pero el tros de tornada s'ha fet bastan pesat pel venttt!!!!

quimontmany dijo...

veig que si que em vas posar que t'havia esperat. ahir quan ho vaig llegir no m'hi vaig veure. se que sóc transparent però tant???
mentre no em putegis a tope o en una sortida caníbal t'esperaré sempre.
aquesta setmana de recuperació??? no m'ho acabo d'empassar. ja ho veurem.
quimet

albert galicia dijo...

Sortida divertida i crònica encertada,encara que algú surti mal parat... Jo no et vaig esperar perquè prou feina tenia acompanyant ciclistes "agònics", bé, tu ja saps de què parlo...