domingo, 27 de febrero de 2011

Els Angels i molt més

De bon mati es veia a venir que seria un dia dur, però a mi m'esqueia d'allò més.
Sortim pocs minuts més tard de l'hora indicada.
De bon principi exepcional col·laboració de tots uns relleus fantastics i de molt bon ritme.
NOIS!!!!! així es fan quilometres ràpid i la fatiga no es tan gran, gràcies a tots.

Com no podia ser d'altre manera primer problema mecànic l'Arnau abandona ho sento noi perque aguessis disfrutat amb el paisatge i la gran sortida d'avui. Mala sort!! la propera de segur que tot va bé.

 Els Angels ja no podien esperar més haviem de coronar-los avanç del Març i així ha estat apart dels Angels la ruta amagava cops amagats com el portet de la Ganga suau però que castigava  sense voler.

Després de baixar els Angels el segon problema mècanic nova punxada aquest cop meva, la reparo arrenco i torno a punxa...merda...gràcies Roger ets un gran company sobre la bici. També donar les gràcies en Manel, per la camara, el gas i el fet de quedarse al meu costat mentre la resta es refugiava del vent.
Poc més tard el portet avanç esmentat la Ganga en Roger sobrat.I vistes brutals de la costa.

 Un cop a Calonge desideixo marca el ritme del grup fins Sant Feliu on fem una nova parada per omplir bidons a la font. Les cares d'alguns eran poesia de la bona, però la voluntat de segui pedalant era total.
Al agafa la llarga serp de la costa en Vicenç, en Roger i jo marquem ritme als pocs quilometres en Roger li comença a passa factura la duresa del terreny.

 El capo que es una autèntica màquina. Agafem el nostre ritme fins a Tossa on començo a notar la fatiga i la falta de jala i el capo marxa amb facilitat, mentre intento pujar el més dignament Tossa sense agafa un avió que  hem sobrevolava com els voltos a la carn.
El capo senyor com mai m'esperava a d'alt per baixar junts a Lloret, crec que m'ho havia guanyat per això m'ha esperat.Començo a menjar baixant i  ràpidament canvia el meu estat.

 Un cop a Lloret  parada a la benzinera on acabem de recuperar forces. Ens reagrupem tots. La cara de molts era un poesia i d'alguns era tot un assaig, però això no ens aturaria i aniriem tots junts fins a Sant Pol.

 Al final mano a mano amb el més gran i cap a casa un autèntic gustas tornar-me a sentir part de l'antiga guardia amb el meu antic company de fatigas i motivador dels meus anys de jovetut.

Dia macu de veritat, temperatura genial, ruta de les que repetiries sense pensar-ho...NO?????

LA GRAN FOTO DE GRUP ELS ANGELS: Gràcies al Santi Estrague fotògraf de Luxe.


Quina colla de CRACS!!!! Som els millors del maresme no hi ha dubte.



Algunes arribades als Angels...nois ja hi sou.


                                  El Gremblin avui a tornat a mostra la seva veterania i
                                    el seu saber fer. portan a ritme al grup perseguidor.  
Salvan a més d'un del apocalipsi físic.



El més gran la roca de la grupeta no hi ha qui el desgasti
i provar-ho pot soposar desgastar-se un mateix...però seguire aquesta linea.


Després d'aquesta sortida hem salvat un més de febrer un xic estrany i amb poca XIXA.


1 comentario:

MUNT BIKES dijo...

Moltes gracies Xavi per els teus comentaris sobre mi. Nomes afegir que tu estas fORTISIM". Vas tirar davent mes que ningú altre. I a mi també em satisfa molt que tornis està aixi de be. Em porta bons records d´una latre epoca, On també veig ser molt feliç anant en bici.