lunes, 4 de abril de 2011

Ruta retallada (maca i dura)

Sortida amb retard sobre 7:22 hores ritme manso fins entrada Mataró travessem Mataró ttrepitjant ous esperant en Bettini i el nenet que un cop més s'ha adormit al girar cap Argentona el Gremblin marca ritme de 25 fins al peu de Parpers i jo marxo per estossinarme amb l'intenció de arribar tocat a Collformic porto dos cracs a roda l'infant terrible i en Trens que no fa tota la volta a la recta final els deixo passar i es compateixen el premi de muntanya jo m'ho miro a pocs metres que c...un minut més tard arriben els primers als 3minuts ja i som tots i arrenquem, baixada tranquila, aturada per esperar al dormilega i el pare.

Un cop junts pujada a Sant feliu de codines xino xano al arribar a d'alt baixo un quilometre aprox a buscar l'Andre i de pas pixada, tots junts fins el peu de la pujada Sant Miquel del Fai aqui marxo per davant del grup a ritme i els dos últims quilometres m'acompanya l'Estevan amic i crac del Equip del Munt Bikes a poc més de 30 segons arriba el grup i jo torno a baixar a buscar l'André un quilometret més sortim i a la baixada m'agafo a un forgoneta el grup deixa de seguirme el que hem permet per parar i fer una foto de tot el grup passan, ara ja ser que arribaré tocat al peu de Collformic.

Al peu de Collformic en German marxa amb autoritat i l'Albert intentar recuperar terreny impossible i jo no puc ni seguir la roda d'aquest, hem queden les cames clavedes i hem passa el grupet perseguidor Esteven, nenet, Bettini, Infant i pocs metres més tard tinc feina per agafar el tercer grup Joan,Emma,Roger,martí i Quim el dolor de cames es important haig d'oxigenar com sigui les cames i a roda poc a poc hem vaig recuperant fins poder marxa sol en un inten massa complicat de trobar algún cadàver del grup del davant el primer possible era l'Albert Galicia que havia perdut roda del grup però al final ens vam quedar a uns 20 metres a d'alt de tot i sopero a d'altres que no esperava soperar com el Neneti en Bettini per parada a la font d'abans de coronar. En aquest inten de troba cadàvers, la por de ser jo el cadàver sobrevola el meu cap. Veig que la Depredadora faltan dos quilometres s'apropa inexorablement però per a la meva sort després de mantenirla a distància mig quilometre comença a fer figa i hem vaig distàncian a l'hora que m'apropo a l'Albert.

 Reagrupament i comença la baixada surto l'últim i m'adono que el grup esta molt estirat, senyal de que els de davant estan baixan ràpid, poso el pilot autòmàtic i començo a passar a tothom un cop estic el primer poso pilot manual i augmento el ritme de baixada. Arribem al repetjó atac doble del Nenet. El primer si, el segón ja no... gran cagada.
 Arriba en German i hem diu que m'agafi i descansi per ajudar-lo a la caça cosa que no veia possible com tenia les cames al cap de un quilomete a roda paso davant ja que baixant puc donar un punt més al nostre ritme a partir d'aqui relleus curts a fondo i visuualització dels tres escapats que també van a relleus la sort es que conseguim ser més forts enllacem i poc després... error.
 German a la izquierda a la izquierda!!!! El Nenet bastan cabro ataca i l'Arnau marxa a roda els agafo i els i dic que això no és fa hem deixo caure per esperar-lo a l'hora que li comento al Bettini: Esto no esta bien es un guarrada. Espero l'arribada d'en German i el porto de nou al grup que al meny fa conciència i acaben afluixan.

 Un cop a Sant Celoni control com si fós una cursa. Vaig més tocat i faig de voluntari per tirar però al poc passa en Dani. A ritme entre tots fins Vallvorguina allà atac amb plat den Bettini a la rampa i jo contrataco amb el poc que hem queda surto per davant i començo a tirar amb el que hem queda durant 400metres fins que hem Bettini hem dona l'estocada final, tot i que això també li soposa 200 metres més endavant la seva mort.

Al final Arnau i dani destacats German en solitari Bettini igual i el Pop ven massegat i passan del 10 al 9 a ritme de 13 d'aqui a d'alt poso el que hem queda i pujo com déu mana. Uns minuts més tard arriba la depredadora i l'albert Galicia i poc més tard en Joan i en Roger, fins la'rribada d'en Martí arrenquem i a fer la cerveceta fata gent.





 Parada semàfor de Mataró.

 Al mateix lloc evitan el sol.


 Baixada Parpers.

 Segona baixan Parpers.
 Pujan Sant Feliu de Codines 1.

 Pujan Sant Feliu de Codines 2.

 Reagrupamnet Sant Miquel del Fai.

Parat per fotografia el grup.


P.D: Desitjo que us agradin les fotografies que com sempre són el millor de la crònica.

2 comentarios:

Daniperez dijo...

Recalco que es el primer cop em dormu un diumenge. I mes d'un segur que no sagues fotut la crono de se vida per enganchar com fos.

Daniperez dijo...

PD: a mi i el meu pare no ens vas superar pq vam parar per agafar aigua, i per despres no tornar a baixar un atre cop que qedi clar