domingo, 13 de marzo de 2011

Coll de ravell/Sant Marçal/Les antenes/Turó de l'home

Sortida dura de les que fan mal a les potes.A nivell personal poc convenient pel meu estat físic però s'havia de fer. L'única cosa és que en comptes d´anar com vaig últimament a tocat moderar-se saben que no estic per entra en guerres i sempre pensan amb la setmana que ve Marxa  terres del Ví i el Cava.

Respecte el temps dia amb molta boira i humitat, un cop ha marxat la boira les vistes eran espectaculars i els torrets salvatges a causa de les pluges de tot el disabte al·lucinants també destacar les grans pedras al mig de la carretera i la fullaraca.

Felicitar a tots els que hem sortit a les 6:30 del mati per fer aquesta animalada, a la resta dir que són uns CAGONS!!!! de bon rotllo!!!jaja!!!

Destacar alguns abandonaments avanç el cim i felicitar a l'Emma i Jordi Roig que del patiment han fet virtut i han assolit el repte. Els meus companys de penuries Jordi, Albert i Joan un gran plaer fer cims amb vosaltres.

Els escapats sou uns màquinots Vicenç i German impresionants com sempre o quasi sempre, eh!!! German!!!!

En Joan Morales estas molt aprop no pateixis la propera hi seràs.
En Roger no facis mai cas dels meus plors sempre acabo la ruta encara que m'arrosegui i no serveixi de rès...jejeje...a les marxes no abandonaras,no???

I per fí les fotos:


Coll de Ravell a ritme

El Gremblin en estat pur

L'albert marcan ritme de grup

Baixan cap al cruce de Viladrau

L'última tachuela de Sant Marçal parat la foto surt molt millor...jeje..Morales!!!!!

Aqui si que us he agafat bé i en marxa....en Joan Morales també hi és.

No hay comentarios: