domingo, 9 de enero de 2011

SANT FELIU EL MECÀNIC!!!

Primer de tot benvingut Alex et trobava a faltar.Segon felicitar els nous que han fet tota la ruta.Per últim anem per la crònica d'avui.

Ruta maca i molt esperada per mi. La veritat, terreny molt propici per les meves aptittuts actuals.
La grupeta aquest matí era espectacular!!!! Un total de uns 23 companys sortiem 7:30H negre nit però amb ganes de donar-li els pedals amb força.
Però el dia és comence a fer estrany quan en jordi Roig va punxar a Blanes...

Tots juntets fins a mitja pujada de Tossa on marcaven ritme l'Arnau i en Vicenç provo de trenca el grup amb la ideia de que saltessin a roda en Vicenç, dani, Arnau i algun més però sols ve en Vicenç amb el qual aniriem junts fins a Sant Feliu amb un ritme viu, però amb molt de cura a les baixades del tròs de Tossa a Sant Feliu on estava molt moll.

Poc després d'arribar a Sant Feliu arriva el grup perseguidor i un xic més tard la resta.
Arranco i pum punxadeta que te crio!!!! Una pedreta !!!no un vidre!!!! quins collons!!!!
Arribo a la benzinera segona incidencia el Gremblin que esta molt fort de la picina a trecat el manillar.
Que béstia!!!!

Tornem arrenca i vinga nova incidència. El popet dels collons!!! el desviador no canvia, sort de l'Arnau.
A partir d'aqui tot normal fins Cal coix en Dani la lia i jo ataco.
El pas per l'alt de Cal Coix Dani, Arnau,Vicenç els més forts lògic jo i l'Albert parella de fet a les pujades juntets es trenca el grup però nova incidencia el Vicenç punxa. COLLONS!!! QUINA SORTIDA!!!

A partir d'aqui tot a ritme i algún mal entés dins la grupeta però rès que no arregli una cerveceta el dilluns.

Tot i les incidencies 142'5km---4:39min---30'6km/h.

P.D: Dani ets un cabró!!! JaJaJa!!!Algún dia podre aguantar el teu canvi de ritme?????


I ara com sempre el millor del meu blog LA COLLA!!!!!!!



En Jordi punxa...                             La colla a la espera...


Segueix esperan...                           ...igual.
 
 En Jodi diu que marxem i ens preparem per arrencar.

Batzinera de Sant Feliu després de la meva punxada.

Sorpresa el Gremblin descarrega la seva força de nedador sobre el manillar...jejeje...mala sort.

En Joan es un crac fins i tot en els moments més fotuts.

 
En Quim donan la cara mai més vent dit... al lloro que no esta tan malament el TAURO!!!


 
 Roger dos dies i ja repartin estopa.  L'Arnau com sempre va amb una cama.
 L'Albert el meu company de ports. Rampin-man però que no fa honor al seu mot.


La grupeta...

 ...més grupeta

2 comentarios:

quimontmany dijo...

Bona ruta. Xavi em fas por. Més prim que mai i de retruc més fort que mai, i a més a més sense treva. Marques uns ritmes molt alts per l'època que estem. T'he volgut posar nerviós amb les meves "bravucades" però ni així. Ara tu com a coequipier teu no em respectes gaire. Si veus que passo problemes no tiris ca.... i això ho dic per lo de cal Coix, que m'ha sentat fatal, ja que he pogut aguantar quasi fins dalt ( no he esprintat) i vosaltres heu anat a massacrar-nos.

En referència a l'incident que esmentes, ja està tot arreglat, però vull dir que atacaré quan vulgui i on vulgui que ja sóc grandet no???.

El que més però em preocupa d'avui, és el cangueli que ara tinc baixant sobretot amb mullat. Ho tinc que superar com sigui. Em veig a terra a cada corba. :-(

apa-li fins dimarts, tot i que potser sortiré una mica més tard.

Aquest any és repartiran hòsties a tort i a dret. és palpa, s'intueix.

Àlex, quan et surti la base que portes a sobre aniràs com un coet.

Esteu tots molt forts, per a mi massa.
Sóc dit.

The Shark reloaded. Sense membrillo i amb sals i gels (jua jua jua)

Xavi dijo...

Quim et respecto i la setmana vinen faré un pensament per fer un xic més de treball de volum i no estosinar-me gens encara que m'hagi de quedar tirat.

Poder exagero però crec que l'objectiu és a tocar, així que fins final de més relax volum i una o dues sortides de potència.

El Pop estira els tentacles.