domingo, 19 de diciembre de 2010

Els 5 Ports ruta curta però molt dura

La sortida a estat força ràpida desde l'inici cosa que feia preveure que es farien els ports a ritmes alts.
La grupeta s'ha anat fent cada cop més petita de l'inici amb 12 unitats fins acaba sols 8 al mortirolo on ens esperava el numero 1 en Banyeres que comença a recuperar-se a velocitat del que és un CRAC!!!

Avui he fet el meu primer test o inten d'anar amb els cracs, però he anat de més a meny. Són unes besties pujant sols al primer port m'he trobat prou fort com per intentar algú més a partir d'aquí el paron de més d´un quart no m'ha sentat gaire bé. El segón en Dani m'ha tret de punt el tercer també i el quart més del mateix però tot i així estic molt content, l'ùltim port Coll Sa creu  en Dani no se'n ha pogut estar i ho a tornat a fer la mare que el... per això ha estat competin tans anys a gran nivell.

En definitiva jornada fresqueta passada per aigua i força dura, a més  nosaltres ens l'hem feta molt més dura.

On els cracs m'han  posat al meu lloc. Encara haig de millorar pujant per poder estar amb ells...però tot arriba...espero!!!!


Alt d´Orrius


Encara queien algunes gotes... 


Però el pitjor l'averia per punxada i l'espera pertinent.

En Dani hem saludava o m'avisava del que feria???


 

En Quim arrencava i decideix esperar a baix de orrius, veteranu!!!!



Alt de Parpers


Els pocs que quedavem al segon port.


Alt de Can Bordoi 

 O sento m'he despìstat i no n'he fet cap. 


Alt de Il Mortirolo


Els dos cracs de Muntbikes el Nenet i el Guapo.

 Alt de Coll Sa Creu
M'ha passat el mateix que a Can Bordoi no hi he pensat. 

4 comentarios:

quimontmany dijo...

Ha estat una bona sortida. celebro que cada vegada estiguis millor, només qüestió de temps però també qüestió de cap.

Pel que ha estat la meva volta dir que força bé. Gràcies per esperar-me al cim de cada port. us ho agreixo moltíssim.

ara a veure si em recupero d'un dolor que tinc al darrera de la cuixa. suposo que no serà res.

apa-li ens veiem si no plou dimarts.

quimet

Daniperez dijo...

i las fotos ?????

gremlin dolent dijo...

xavi, molt bé, com patirem .........

albert galicia dijo...

Collons Xavi!, com comences a castigar... I tant que patirem, més ben dit,ja patim...
Els 5 ports, de conya Quim ..., vas tenir una gran idea perquè ha estat una prova de resistència i el mal temps ho ha endurit més encara...
Bé, ens veiem aviat...