domingo, 5 de diciembre de 2010

Vilobí d'Onyar

Sortida a Vilobí d'onyar 115km avui mitjà 31,4km/h. Tot queda dit!!!
Dia en el qual tots teniem ganes d'estosinar-nos de fet jo el primer tenia ganes de provar-me per això al 4 kilometre he anat d'escursió solet fins Santa Sussana on he decidit parar i esperar el grup.
Ya tenia l'escalfament fet.

El grup arribar més animadet del que l'havia deixat, així seria tota la volta amb guerra inclosa a tots els portets del dia, en Jose esta com una autèntica locomotora amb una ombra enganxada al maïllot en Germàn.
La resta ens hem intentat apropar però encara no arribem al nivell (massa aviat).

La nota negativa del dia la caiguda d'en Jordi Roig a la rotonda de Tordera mala sort i d'en Dídac que al frenar per no passar per sobre també a caigut en jordi a marxat i en didac l'hem perdut a les mallorquines.

 Aquestes són les úniques fotos de la sortida i l'últim cop que hem treuria els guants. 

La grupeta desde la cua.

En Quim avui ha mostrat qui es sobre la bici l'autèntic TAURÓ...

En Pau i en Joan Morales... somriure maligne???

En Dani que dir... es feliç i a més el crac dels cracs...
Al darrere enganxadeta l'Emma... voluntat i sacrifici...la reina de la grupeta sens dubte.

El Gremblin Dolent i el Ruiseñor...quin segón motor que teniu CA...

Les dues locomotores el maquinista i en Corbaxo.

 Corbaxo i la seva ombra en German (Forrest Gump)

Jo mateix antes el Gallego ara el POP m'escau molt més.

2 comentarios:

quimontmany dijo...

ei pop com sempre ( si no t'escalfes) bon comentari i bones fotos. gràcies.
Avui , primer test pel 2011 i molt positiu. ara a tornar a descansar.
he imprès la foto dels dos elements més terrorifics de la grupeta. la vull per fer VUDU. es pensen que corren sols. jo no se si podré amb ells , però en se d'un més o menys de la seva edat que segur que podrà.
i res més. que us vagi molt bé demà. jo descanso, tot i que t'asseguro que no estic massa cansat. pensava que ho estaria molt més. No he fet la SIESTA com altres.
quimet

Xavi dijo...

Quim tan de bó hagués fet la siesta però al arriiba a casa m'han dit que venia la familia terrorifi no he pogut ni estirar-me al sofà.