lunes, 6 de diciembre de 2010

El Retorn de L'Albert Banyeres

Després de fer la última foto davant l'Ateneu la grupeta arrenque a fons amb el capo i el seu fill al cap davant. Jo un xic relaxat m'enganxen en boles sense posar-me els guants ni ajustar el pulsometre i la músiqueta del mp3 a més al sortir a la carretera i posar plat gròs hem salta la cadena, lògic amb el pinyo que portava per anar de relax... ingenu!! 
En definitiva d'Arenys fins la bmw de Mataró perseguin una grupeta que anava a més de 34km/h i saltan els semafors de Mataró poc després a la rotonda avanç de Vilassar punxa en German.

Amb més raó que un Sant, els hi dic que jo no paro. Quan paso per Vilassar la mitja es 35,6km/h així que decideixo treure el plat i anar xino xano. Ens agafen al tornar a l'estació de Masnou i un cop més en Jose i en German tornan a tirar però amb meny força que el dia anterior.

Passat Vilassar l'albert Galicia li cau la roba de la tensió del moment.Tinc clar que aquesta no és la meva guerra i donc la volta per recollir-la. Poc després per a la meva sorpresa en German a tornat a punxar l'albert Banyeres li canvia la roda i la resta espera a la rotonda meny en Jose i el capo que van tan concentrats...

Tornem arrencar al peu de Sant Simó pregunto al Gremblin si pujara tranquil,  hem diu que si... però nova sorpreseta entra amb plat gran i ha fondo que van tots jo els agafo a d'alt de Sant Simó pujant al final a 26'5km ...estan sonats.

Baixó pinyons i faig una pujada en solitari però tranquila sense estrés ni rampas ni tonterias que semblava que aqui tothom sabia anar en bici i ara no ho tinc tan clar...

Espero que seguiu així cada sortida...jeje.

Maximà concentració ningú mira a la camara.

EI ei!!! En Jordi al dia següent de la caiguda més relaxat. 
 
De tornada després punxada German.
 
El millor tornar de la seva convalescència...En el seu primer dia sobre la bici.

La foto del mes.
Ens veiem a l'asfalt.

3 comentarios:

MUNT BIKES dijo...

bona sortida! una mica rara pero bueno,, hi té que haver de tot. ;)

arnau

quimontmany dijo...

Hola:
vull donar la benvinguda a l'Albert.

pel que veig la tònica de sempre. Hi ha estils que no canviaran mai . i tu pop, és veritat que a les sortides sempre estàs dues hores per preparar-te. espavila una mica i t'estalviaràs recremades i cabrejades.

fignon

Unknown dijo...

Oye Xavi! Me alegra ver que estás bien y que te cuidas así de bien.
Saudiños dende Galicia